سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nonametrue

jaleb

رابطه ی جالب شخصیت شماباانگشتان دستتان!

 رابطه جالب شخصیت شما با انگشتان دستتان

آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده‌اید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که به کدام یک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید. به‌نظر می‌رسد همین خطوط مختلف موجود روی انگشتان دست که آن‌ها را به بندهای مختلف طبقه‌بندی می‌کند، نقش مهمی در شخصیت ما ایفا می‌کند.

درحالی‌که ما فکر می‌کنیم این خطوط نمی‌تواند تفاوت چندانی بین افراد مختلف داشته باشد. بلندی و کوتاهی هر کدام از آن‌ها پیامی از درون به شما ابلاغ می‌کند؛ پیامی که می‌تواند در شناخت بهتر شما از خودتان و حتی بررسی آنچه در آن استعداد دارید موثر باشد.

به نخستین نگاه سریع و حس خود اعتماد کنید. بندها به ما می‌گویند که آیا ما فردی روشنفکر و پیرو عمل هستیم یا فردی فیزیکی؟ در این شماره قرار است نگاهی عمیق بر انگشتان خود داشته باشید.

بندهای روی انگشتان

وقتی کف دست‌تان را رو به‌صورت قرار داده‌اید به انگشتان‌تان نگاه کنید. می‌بینید که هر یک از انگشتان شما به 3 بند تقسیم شده است. متوجه 3 خط تیره افقی خواهید شد که هر بند را از دیگری جدا می‌کند.

مهم‌ترین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که کدام بند، بلندترین است. معمولا یک سری از بندها حتی گاهی به میزان کم (بالایی، میانی یا پایینی) بلندتر از بندهای دیگر هستند.

بلندتر بودن بندهای پایینی : شماکاردستی را دوست دارید

اگر بندهای پایین انگشتان شما بلندتر است از نظر فیزیکی قوی بوده و بدنی تندرست دارید. آنچه در بین این نوع افراد مشترک است این است که از کار کردن با دست لذت می‌برند.

این نوع کار می‌تواند تعمیر و ساخت اشیا یا آشپزی باشد. جابه‌جایی و تغییر برای شما خیلی سخت است. چسبیدن به یک برنامه روزانه در دستیابی به اهداف‌تان کمک می‌کند.

بلندتر بودن بندهای میانی : شما بلند همت هستید

بلندتر بودن بندهای میانی انگشتان شما نشان‌دهنده این است که فردی بلند همت هستید و مایلید به اهداف‌تان برسید. با بالا رفتن سن ممکن است به بازرگانی یا تجارت بپردازید زیرا پول را و آنچه با آن خریداری می‌شود، دوست دارید. بلندتر بودن بندهای میانی انگشتان موجب تمایل فرد به تملک و گردآوری مال می‌شود.

بلندتر بودن بندهای بالایی انگشتان: شما یک متفکرید

اگر بندهای بالایی انگشتان دست شما بلندتر هستند در این صورت شما فرد متفکری هستید. آموختن و جمع‌آوری اطلاعات را دوست دارید. افرادی که بند بالایی انگشتان آن‌ها بلندتر است کارهایی مانند بازی شطرنج، خواندن کتاب و حل کردن جدول را دوست دارند.

همچنین شما مایلید پیرامون افراد اندیشمندی باشید که می‌توانند چیزهایی را به شما بیاموزند. ممکن است از خواندن تاریخ یا مطالعات اجتماعی لذت ببرید. گزارش‌های خبری نیز برای شما جالب هستند زیرا دوست دارید از آنچه در جهان می‌گذرد آگاه باشید.


[ چهارشنبه 91/2/6 ] [ 9:42 صبح ] [ فرناز ] [ نظرات () ]

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


آرشیو موضوعی


پیوندها


سایت آوازک


دیگر امکانات


طراح قالب: آوازک